بیزینس اینسایدر در گزارشی اعلام کرد ارتش آمریکا در ۳۰ روز پس از جنگ با چین، تمام مهمات خود را استفاده خواهد کرد.

بیزینس اینسایدر در گزارشی به بررسی ذخایر مهمات آمریکا پرداخته و اعلام کرد که ارتش آمریکا تنها ظرف ۳۰ روز پس از جنگ با چین، تمام مهمات خود را مصرف خواهد کرد. این وب سایت پرسید: در آن صورت سرنوشت آمریکا چه خواهد شد؟

براساس گزارش آر تی، بیزینس اینسایدر یکی از سایت‌های خبری برجسته جهان که روش ویژه‌ای برای جمع آوری و پردازش اطلاعات دارد، به این نتیجه رسید که اگر آمریکا وارد درگیری مستقیم نظامی با چین شود، ظرف یک ماه مهمات آن تمام می‌شود.

این وب سایت اعلام کرد که پس از مطالعه گزارش کمیته تشکیل شده توسط کنگره به این نتیجه رسیده است. به گزارش این وب سایت، کمیته‌ای که این گزارش ۱۱۴ صفحه‌ای را تهیه کرده است شامل یک ژنرال بازنشسته، یک نماینده سابق دموکرات کنگره و یک سفیر سابق آمریکا است.

این سند هشدار می‌دهد که آمریکا آمادگی یک درگیری طولانی با چین یا روسیه را ندارد، چه رسد به اینکه همزمان با این دو کشور درگیر شود. بر اساس اطلاعات موجود در سایت، اشاره شده است که حتی پس از آغاز افزایش تولید تسلیحات توسط آمریکا به منظور کمک نظامی به کی‌یف، کمبود مهمات جدی وجود دارد.

بیزینس اینسایدر به نقل از گزارش کمیته گفت: در صورت درگیری با چین، آمریکا ذخایر مهمات خود را تنها در سه تا چهار هفته تمام خواهد کرد.

نویسندگان این گزارش تاکید کردند انبار‌های مهمات در میان متحدان آمریکا نیز نگرانی‌های قابل توجهی را ایجاد می‌کند. در این گزارش تائید شده است که مجتمع صنعتی دفاعی آمریکا در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و حتی در زمان صلح نیز نمی‌تواند نیاز‌های خود را تامین کند.

پیش از این، فایننشال تایمز گزارش داده بود که با وجود جهش بزرگ در بودجه دولت، آینده صنعت دفاعی آمریکا همچنان مبهم است. در ابتدای ماه جاری، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که آمریکا قصد دارد تولید مهمات خود را در آینده نزدیک سه برابر کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
بعد از،۳۰ روز و اینکه تمامی مهمات آمریکا در جنگ با چین استفاده شود ، دیگر چیزی از چین باقی نخواهد ماند ! که کسی نگران آمریکا باشد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
نگران ۳۰ روز نباشن چون سه ساعتم طول نمیکشه
آخرین اخبار