معاون اداره‌کل راهداری جنوب استان کرمان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب کرمان برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

حمیدرضا علیدادی سلیمانی گفت: هماهنگی و برنامه ریزی‌های لازم برای جابه‌جایی ایمن زائران اربعین حسینی با دستگاه‌های مسئول به ویژه فعالان بخش حمل و نقل جنوب کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان به صورت منظم برگزار و هماهنگی‌های مناسبی بین دستگاه‌های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده است، افزود: بررسی و ارسال ظرفیت و لیست ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و موسسات اتوبوسرانی به تفکیک اتوبوس‌های عادی و vip، چگونگی نظارت بر ضوابط و مقررات حمل و نقل از لحاظ رعایت نرخ جابه‌جایی، دستورالعمل‌های مربوط به توشه همراه و غیر همراه مسافر، نظافت ناوگان و کنترل تجهیزات فنی و موارد مرتبط با ایمنی ناوگان از سوی مدیران فنی شرکت‌ها از جمله مواردی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

 معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تصریح کرد: از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر جنوب کرمان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین استفاده می‌شود. 

 علیدادی سلیمانی بیان کرد: زوار اربعین حسینی در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مشکل در محور‌های مواصلاتی جنوب کرمان می توانند با شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار