کتاب "رهاورد خدمت" اقدامات برجسته دولت سیزدهم در استان مرکزی را با عنوان "هزار روز فعالیت و هم‌افزایی؛ هزاران خدمت" روایت می‌کند.

به‌منظور مستندسازی و تبیین خدمات ماندگار دولت مردمی و شهید جمهور، کتاب "رهاورد خدمت" شامل مروری بر اقدامات برجسته دولت سیزدهم و توفیقات حاصل شده با عنوان "هزار روز فعالیت و هم‌افزایی؛ هزاران خدمت" منتشر شد.

این کتاب که به همت اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی در بیش از ۳۰۰ صفحه گردآوری و به مرحله انتشار رسیده است، دربرگیرنده اقدامات شاخص دولت مردمی برای پیشرفت و آبادنی استان مرکزی است که تلاش شده با پرهیز از ارائه داده‌های خام آماری به تحلیل و تصویر کشیده شود.

در فصل اول کتاب "رهاورد خدمت" با عنوان "توانمندی و آرامش در نگین صنعت و کشاورزی" به اهم اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصاد، صنعت و کشاورزی استان اعم از احیای واحد‌های تولیدی، عملکرد اشتغال و بهبود شاخص‌های اقتصادی پرداخته شده است.

در فصل دوم با عنوان "شتاب در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام" اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه عمرانی و زیربنایی با تأکید بر نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مورد اشاره قرار گرفته است.

در فصل سوم این کتاب با عنوان "امنیت و پیشرفت بر مدار هویت" نیز به تحولِ گفتمان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دولت سیزدهم، رونق فعالیت‌های فرهنگی و اهم اقدامات در حوزه اجتماعی پرداخته شده است.

در فصل دیگری از این کتاب با عنوان "ترمیم امید و اعتماد مردم" نیز تحول در رهیافت مدیریتی و اجرایی و مردم‌محوری به عنوان وجه ممیزه دولت سیزدهم تبیین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار