استاندار مرکزی: در دولت سیزدهم ۹۰۰ تخت جدید به ظرفیت بیمارستان‌های استان افزوده شد.

استاندار مرکزی در آیین افتتاح پایگاه انتقال خون شهرستان خمین گفت: در دولت سیزدهم ۹۰۰ تخت بیمارستانی جدید وارد مدار خدمت‌رسانی در استان مرکزی شد.

دکتر مخلص‌الائمه افزود: پایگاه و مرکز انتقال خون خمین یکی از طرح‌های بلاتکلیف طولانی مدت است که نزدیک ۱۵ سال بلاتکلیف باقی مانده بود و در دولت مردمی با حمایت سازمان انتقال خون کشور و یکی از خیّرین خوش‌نام خمین، ظرف مدت یک سال به‌صورت استاندارد و مدرن ساخته شد.
 
افتتاح بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه زهرا به عنوان یک بیمارستان مجهز در سال گذشته، نیاز به پایگاه انتقال خون در این شهرستان را افزایش داد که امروز شاهد بهره‌برداری از پایگاه انتقال خون هستیم.

تجهیز پایگاه انتقال خون خمین توسط سازمان انتقال خون کشور با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان انجام گرفته است.

در سطح استان رشد بسیار خوبی در اهدای خون وجود داشته به‌طوری‌که به استان‌های هم‌جوار نیز خدمات داده شد.

توسعه بیمارستانی گسترده‌ای در ماه‌های اخیر رقم خورد و مجموعا بالغ بر ۹۰۰ تخت جدید و پیشرفته به ظرفیت بیمارستانی استان اضافه شد که تعدادی از آن جایگزین تخت‌های قدیمی می‌شود.

بیمارستان زنان و زایمان شهرستان اراک نیز یک بیمارستان مجهز و پیشرفته است که اخیراً به بهره‌برداری رسیده و در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

در دولت مردمی سیزدهم، رتبه سازمان انتقال خون استان به لحاظ عملکردی و توسعه برنامه‌ها و احداث پایگاه انتقال خون از آخر به رتبه نخست کشور ارتقا پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.