مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۴۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در این استان تدارک شد.

مهرداد جهانی گفت: ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۱۵۰ دستگاه سواری برای جابجایی زائران اربعین حسینی در استان مرکزی پیش‌بینی شده است.

وی درباره قیمت بلیت اربعین از مبدا مرکز هر استان به مقصد پایانه مرزی نیز گفت: قیمت بلیت اتوبوس‌های ۲۵ نفره وی آی پی هشت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۲ نفره کلاسیک ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۴۴ نفره چهار میلیون و ۸۵۰ هزار ریال و خودروهای سواری نیز هشت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال طبق تعرفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشخص شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۸۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان برای جابجایی زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

جهانی گفت: سال گذشته ۱۷ هزار و ۵۰۰ زائر اربعین حسینی استان مرکزی با ۴۸۰ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری به پایانه‌های مرزی اعزام شدند که امسال ۴۹۰ دستگاه خودرو برای جابه‌جایی ۱۸ هزار زائر در استان پیش‌بینی شده است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل می‌دهد.

برچسب ها: اربعین ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار