استان مرکزی، به عنوانِ معینِ مهران در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، آمادگی خدمات رسانی به زائران را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در ستاد اربعین حسینی استان مرکزی گفت: باتوجه به آغاز فرایند اعزام زائران به کربلای معلی و نجف اشرف برای روز اربعین جلسات متعددی با هماهنگی ستاد عتبات عالیات برگزار شد و کمیته‌های ذیل ستاد از جمله کمیته پشتیبانی، خدمات، اطلاع رسانی و ... فعال شدند.

نظری افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی استان معین شهر مهران در زمینه خدمات رسانی به زائران است در شهر مهران شهرداری ساوه، اراک، دلیجان و خمین برای خدمات رسانی مستقر می‌شوند.

او گفت: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و هلال احمر هم مستقر می‌شوند و استان هم به سبب اینکه کریدور تردد زائران است در زمینه امنیتی، ترافیکی، انتظامی و ... تمهیداتی اندیشیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان استقرار موکب سلامت در شازند، افزود: باتوجه به اینکه امسال ستاد عتبات عالیات فقط برای مواکبی که در سامانه ثبت نام کرده باشند، مجوز صادر می‌کند، تاکنون ۸۰ موکب استان مجوز خود را در سامانه ثبت کردند، اما هنوز تعداد موکب‌های داخل و خارج از استان مشخص نشده است.

نظری گفت: زائران توجه داشته باشند که گذرنامه‌ها باید حتما اعتبار داشته باشد و به هیچ عنوان امکان تردد در مرز بدون گذرنامه وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.