پلیس فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نوجوان ۱۵ ساله فرانسوی را به دلیل تهدید اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی دستگیر کرده است.

به گزارش بامداد دوشنبه روزنامه لِپاریسین، در بیانیه پلیس فرانسه آمده است که این نوجوان ۱۵ ساله که با والدینش در حومه جنوبی پاریس زندگی می‌کند به طور ناشناس خواستار حمله به هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی شده بود.

یکی از مقام‌های دادستانی پاریس نیز در اظهاراتی با اشاره به سابقه کیفری پاک این نوجوان، اعلام کرد: او به گذراندن یک دوره اجباری شهروندی محکوم خواهد شد.

به نوشته لِپاریسین، هرتزوگ روز چهارشنبه به همراه میکی زوهار وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی برای شرکت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به فرانسه سفر کرده است.

سی و سومین دوره بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ از پنجم مرداد به طور رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و ۳۲۹ رویداد در ۳۲ رشته ورزشی با حضور ۱۰ هزار و ۵۰۰ ورزشکار از ۱۸۴ کشور جهان برگزار می‌شود.

 رژیم اشغالگر به عنوان موجودی ناقص الخلقه، از بدو تولد دچار تضاد‌های قومی، نژادی، مذهبی و سیاسی شدیدی بود که این تضاد‌ها در سال‌های اخیر بیشتر شده و بسیاری از مقامات این رژیم درباره فروپاشی از درون ابراز نگرانی کرده‌اند.

از طرف دیگر، حضور مقتدرانه گروه‌های مقاومت فلسطین در داخل سرزمین‌های اشغالی، غزه، کرانه باختری و کل منطقه مانع از ادامه حیات رژیم اشغالگر شده و بسیاری از تحلیلگران، عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه را مهری بر پایان اقتدار منطقه‌ای آن می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار