رئیس کل دادگستری هرمزگان از راه اندازی نخستین آزمایشگاه لاستیک با پیگیری دستگاه قضایی در این استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه دادستان مرکز استان با حضور در شهرک صنعتی شماره ۲ بندرعباس از مراحل راه اندازی نخستین آزمایشگاه لاستیک استان هرمزگان بازدید کرد. 

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان حل مشکل آزمایشگاه ها و پیگیری جهت استقرار آزمایشگاه های تخصصی در استان بوده است که در همین راستا با پیگیری دستگاه قضایی از فردا تمام نمونه های آزمایشی مربوط به لاستیک در استان هرمزگان انجام خواهد شد.

وی افزود: حدود دو سال قبل، تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آزمایشگاه تخصصی لاستیک در مکانی که امروز از آن بازدید کردیم فراهم شده بود ولی متأسفانه به علت موانع موجود امکان راه اندازی این آزمایشگاه میسر نشده بود.

قهرمانی با اشاره به اینکه ماهانه حدود پانصد نمونه آزمايش لاستیک به استان های دیگر ارسال می شود، گفت: خوشبختانه با دستور ریاست قوه قضائیه و ورود دستگاه قضایی به این موضوع، ضمن انجام تمامی آزمایشات مربوط به این حوزه در استان از تحمیل هزینه های گزاف به تجار جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: با راه اندازی نخستین آزمایشگاه تخصصی لاستیک در استان هرمزگان، هزینه های تجار حدود پنجاه درصد کاهش خواهد یافت و مدت زمان نمونه گیری و اعلام نتایج نیز به نحو قابل توجهی کوتاه خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: حمایت از تجار و کارآفرینان با راه اندازی آزمایشگاه های نمونه گیری سیاستی است که قوه قضاییه با هدف تسهیل تجارت پیگیری می کند و بر این اساس موضوع حل مشکل آزمایشگاه ها و انجام تمام آزمایشات در استان هرمزگان تا مرحله نهایی و تکمیل این فرآیند از سوی دستگاه قضایی با جدیت ادامه خواهد داشت.

راه اندازی نخستین آزمایشگاه لاستیک با پیگیری دستگاه قضایی در استان هرمزگان 

راه اندازی نخستین آزمایشگاه لاستیک با پیگیری دستگاه قضایی در استان هرمزگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.