مدیرکل ورزش کرمان با اشاره به وجود استعداد و زیرساخت‌های مناسب در ورزش هاکیِ کرمان، خواستار فعال شدن این رشته ورزشی در سراسر استان شد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در مجمع، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان و پیشاپیش اربعین حسینی را تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد، عزاداری همه عزیزان مقبول درگاه احدیت واقع گردد.

وی افزود: در خصوص مجامع انتخاباتی که برگزار و پیرو آن مجامع سالیانه که انجام می‌شود، یکی از مهمترین وظایف حوزه معاونت ورزش اداره کل استان است.

پاریزی تصریح کرد: کلیه سیاست‌های ورزشِ رشته‌های مختلف باید در این حوزه برنامه ریزی شود؛ یعنی در حقیقت از زمانی که ثبت نام مجامع انتخاباتی آغاز می‌شود تا زمانی که انتخابات این مجامع صورت می‌گیرد، همه این‌ها باید دقیق، برنامه ریزی شده و حساب شده انجام شود تا ما شاهد حضور افراد مستعد را در رأس هیئت‌های ورزشی داشته باشیم؛ افرادی که بتوانند به ارتقاء رشته ورزشی در استان کمک کنند.

پاریزی با تأکید بر اینکه ورزش استان، هر چند سال یکبار نیاز به پوست اندازی دارد، تصریح کرد: افرادی که امروز در ورزش استان یا ورزش کشور مسئولیت دارند، اینها یک کارنامه‌ای در گذشته داشته اند، امروز مسئولیتی گرفته اند و چند صباحی به واسطه توان شان می‌توانند کار کنند و بعد باید مسئولیت را تحویل افراد بعدی دهند. 

وی بیان داشت: یکی از وظایف مجموعه مدیریتی ورزش چه در سطح استان و چه در سطح کشور این است بتواند کادرسازی کند تا نیروی انسانی مناسب را در زمان مسئولیتش تربیت کند که باید در این مسئله باید دقتِ عمل شود.

پاریزی با تبریک به رئیس جدید هیئت هاکی استان کرمان، خطاب به وی گفت: رئیس هیئت باید تلاش کند، این رشته ورزشی در استان شناخته شود؛ چرا که هم استعداد و هم زیرساخت آن در استان وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: بیش از ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال طی چند سال گذشته، فقط در مناطق روستایی استان راه اندازی شده، که در همه این زمین‌ها امکان فعال شدن این رشته ورزشی وجود دارد.

پاریزی تصریح کرد: قطعاً وقتی این فعالیت گسترده شد، استعداد‌هایی ظهور پیدا می‌کنند که می‌توانند پا به عرصه‌های ملی و بین المللی بگذارند.

وی بیان داشت: از مهم‌ترین کار‌هایی که رئیس جدید هیئت هاکی استان باید انجام دهند تا سال آینده در مجمع عمومی سالانه نیز گزارش آن را دهند، فعال کردن رشته هاکی در شهرستان‌های سراسر استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: با قدرت کار خود را پیگری و ادامه دهید و تلاش کنید در کنار همدلی و همراهی همه اعضا این رشته ورزشی را به جایگاه اصلی آن برسانید.

پاریزی تصریح کرد: ورزش‌های اینچنینی با برنامه ریزی منسجم با توجه به دارا بودن ظرفیت‌ها می‌توانند به خوبی ارتقاء یابند. 

وی گفت: خانواده‌ها این علاقه مندی را دارند و این در حقیقت این توان مدیریتی شماست که چطور بتوانید این رشته ورزشی را در جامعه مطرح کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: اینک باید به دنبال این بود، بذری که در سال ۸۲ کاشته شده، اکنون بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال آیا به ثمری که مدنظر ما بوده رسیده است؟

وی از رئیس و اعضای هیئت خواست، به دنبال حضور و افزایش ورزشکاران سازمان یافته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه استان کرمان شرایط بسیار ویژه و خاصی دارد، گفت: در بسیاری از شاخص‌های ارزیابی جزو ۱۰ استان برتر کشور هستیم؛ ولی اینکه هیئت هاکی رتبه هجدهم را داشته باشد، زیبنده استان و ورزشکاران نیست و این رتبه باید این ارتقاء یابد.

پاریزی افزود: اگر ورزش استان در هر رشته ورزشی بخواهد به ارتقاء مناسبی برسد، نیاز به همدلی و همراهی اطرافیانش دارد.
 
وی ابراز امیدواری کرد، به زودی شاهد افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته هاکی باشیم و این رشته ورزشی بتواند جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.