رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفـت: ۴۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در ۵ منزل مسکونی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمودیان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان دشتستان در اجرا طرح امنیت محله محور و دستور مقام قضایی با حضور نماینده اداره برق در بازرسی از پنج منزل مسکونی در شهر برازجان ۴۵ دستگاه ماینر را که در حال فعالیت بودند کشف و جمع‌آوری کردند.

وی با بیان اینکه در این راستا پنج نفر متهم شناسایی و دستگیر شد، فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی، سبب اخلال در شبکه توزیع و برق‌رسانی در سطح جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اسرع وقت از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری متخلفان اقدام شود.

محمودیان یادآور شد: پلیس در همه عرصه‌های مقابله با تخلف حضور فعال و چشمگیری دارد و بر اساس قانون از هیچ کوششی در برخورد با متخلفان فروگذاری نمی‌شود.

وی افزود: برخورد با قاچاق کالا، مواد مخدر، تخلفات اقتصادی از جمله دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز بیت کوین در شبانه‌روز مورد رصد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.