امام جمعه ساری خواستار ممنوعیت واردات برنج و تخصیص ارز ترجیحی واردات برنج شد و از دولتمردان آینده خواست به وضعیت کشاورزان توجه کنند.

آیت الله لائینی امام جمعه ساری ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) خواستار ممنوعیت واردات برنج، توزیع برنج‌های وارداتی انبار شده در بنادر و گمرک و همچنین تخصیص ارز ترجیحی واردات برنج شد و از دولتمردان آینده خواست به وضعیت کشاورزان توجه کنند.

امام جمعه ساری شایسته سالاری را ملاک انتخاب افراد دانست.

آیت الله لائینی با بیان بزرگداشت سالروز تشکیل اولین نماز جمعه در کشور به فرمان امام خمینی در ۵مرداد سال ۱۳۵۸، گفت: سالانه ۹۰۰ نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود.

او افزود: نماز جمعه میهمان هر شهر است که با حضور باشکوه باید از این مهربان قدردانی کرد.

آیت الله لائینی آمار شهدای خادمان نماز جمعه مازندران را ۸۸ نفر اعلام کرد و گفت: نماز جمعه سنگر انقلاب و قدمگاه شهیدان است.

امام جمعه ساری یکی از برکات نماز جمعه را سفارش به تقوای الهی دانست و افزود: انسان‌ها به برکت تذکر‌ها به سوی خوبی‌ها رهنمون شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه گفت: نهادینه شدن و توجه به فرهنگ ظهور و انتظار امام زمان به عنوان عصر طلایی نور و نعمت، امید پایدار و شادابی روح را در افراد به وجود می‌آورد.

خطیب جمعه ساری با گرامیداشت سالروز شهادت امام سجاد در ۲۵ محرم، عمل با تقوای الهی را نشان سعادتمندی دانست و افزود: انجام کار هر چند کوچک با در نظر گرفتن تقوای الهی باید انجام شود.

بزرگداشت عملیات مرصاد و نقش مازندران در مبارزه با منافقان و روز جهانی شیر مادر و قدردانی از فعالیت بهزیستی همزمان با قدردانی از خادمان نماز جمعه وبزرگداشت شهدای نماز جمعه از دیگر برنامه‌های نمازجمعه ساری بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.