رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: رکورد‌های قابل قبول از فلاح به جای ماند و این تاریخ‌سازی که به نام ورزش کشور ثبت شد

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص تاریخ‌سازی مبینا فلاح اظهار داشت: رکورد‌های قابل قبول از فلاح به جای ماند و از بین ۶۴ نفر، رتبه ۲۸ را کسب کرد چرا که تا امروز در بخش آقایان بالاترین رتبه ما ۳۹ و در بخش بانوان ۴۹ بوده است که او این رکورد را در هر ۲ بخش به نام خود ثبت کرد.

او ادامه داد: این تاریخ‌سازی که به نام ورزش کشور ثبت شد را به این ورزشکار، خانواده او و همه مردم ایران تبریک عرض می‌کنیم. فلاح تنها نماینده تیراندازی با کمان بانوان کشورمان در پاریس است که اولین حضور خود در المپیک را تجربه می‌کند.

مبینا فلاح پیش از افتتاح رسمی بازی‌ها، به‌منظور تعیین رنکینگ ورزشکاران المپیکی تیروکمان امروز مقابل حریفان خود دست به کمان برد و در یک رقابت فشرده سه ساعته، بین ۶۴ ورزشکار در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و موفق به تاریخ‌سازی شد.

او هفته آینده در جدول اصلی مسابقات در نخستین دیدار به مصاف «نگویت دتا» از ویتنام خواهد رفت که در این رقابت‌ها رتبه سی و هفتم را به دست آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار