شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام افزایش حقوق کارگران فضای سبز شهر قدس را از مسئولان درخواست کرد.

امسال افزایش حقوق کارگران در مجلس شورای اسلامی با ۳۵ درصد افزایش اعلام شد، اما به گفته شهروند خبرنگار ما که در فضای سبز شهر قدس استان تهران مشغول به فعالیت است و از عدم افزایش ۳۵ درصدی حقوق خبر داد.

کارگران فضای سبز این موضوع را از مسئولان پیگیری کرده اند، اما افزایش حقوق آنها در گروی تصویب پیمانکاران اعلام شده است. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگارها
سلام و ادب؛ بنده در فضای سبز شهرداری شهر قدس استان تهران کار می‌کنم ماه گذشته از حقوق ما ۳۵ درصد کسر شد و علت را عدم تصویب شورا اعلام کردند. گفتند باید پیمانکاران این ۳۵ درصد را پرداخت کنند و یا اینکه پیمانکار تصویب کند تا ما بتوانیم ۳۵ درصد را به شما پرداخت کنیم. 
این ۳۵ درصد افزایش حقوق کارگران را برای ۱۴۰۳ مجلس تصویب کرده است چرا برای ما این افزایش تعلق نمی‌گیرد خواهش می‌کنم به کارکنان فضای سبز شهر قدس نیز توجه کنید.


هنوز کارگران فضای سبز شهرداری تهران تا ماه قبل ۸ تومان حقوق پارسال را دریافت میکردند و این ماه هم ۳۵ درصد افزایش را به گفته شهرداری نخواهند گرفت.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدسلطانی
۰۹:۲۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
سلام ممنون از شماو همکاران بابت پیگیری کارگرها فضای سبز شهر قدس ولی همچنان ماکارگرها و پیگیری ها نتیجی نداده وهیچ کس از عزای شهرداری و شهردا رو شورا نتولنستندجواب گو باشند ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
همسر بنده کارگر فضای سبز منطقه ده تهران است تا ماه قبل همون حقوق پارسال که هشت تومن بود می‌گرفتیم این ماه هم به گفته شهرداری ۳۵ درصد افزایش را نخواهیم داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۳
باسلام دررابطه با احکام رتبه بندی آموزگاران اول مهر ۱۴۰۰ نیز رسیدگی تا رتبه ومزایای آن درحکم بازنشستگی درج گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
سلام درزمینه احکام همسان سازی حقوق کارکنان بازنشسته و شاغلین نیز رسیدگی شود .
آخرین اخبار