شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیفی ۱۴ ماهه متقاضیان آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی کیمیا صنایع دالاهو گلایه کرد.

متقاضیان آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی کیمیا صنایع دالاهو در عسلویه از بلاتکلیفی ۱۴ ماهه خود در قالب پیام خبر دادند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

پیام شهروند خبرنگار ما را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار
با توجه به گذشت بیش از ۱۴ ماه از برگزاری آزمون (تیرماه ۱۴۰۲) و ۱۰ ماه از تکمیل پرونده‌ی استخدامی پذیرفته شدگان این آزمون هنوز هیچ خبری مبنی بر شروع به کار نیرو‌های جدید نیست، این در حالی است که بعد از تکمیل پرونده در سال گذشته، از طرف شرکت زمان شروع به کار را آذر ماه و سپس به پایان سال به تعویق انداختند.  طبق این آزمون که به صورت هماهنگ کشوری در ۴ استان کشور برگزار شد قرار بود ۱۳۰ نفر نیروی متخصص جذب و بکارگیری شوند.
بسیاری از این نیرو‌ها بصورت موقت در دیگر دستگاه‌ها مشغول به کار بودند و با توجه به اعلام نظر شرکت مبنی بر شروع به کار در یکی دو ماه آینده (پاییز ۱۴۰۲) تعداد زیادی از آنان یا استعفا داده یا از  شغل قبلی خود تسویه حساب کرده اند و بعد از چندین ماه هنوز بیکار هستند و معیشت خود و خانواده‌ی آنان به صورت جدی به خطر افتاده است. تاکنون شرکت نیز به صورت رسمی بیانیه‌ای صادر نکرده و بصورت تلفنی هم به هیچ عنوان پاسخگوی این ۱۳۰ نیرو نیستند.  تقاضا داریم اطلاع رسانی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار