شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از معضل کمبود آب به وقت فصل گرما در روستای علی بیات شهر صفادشت گلایه کرد.

کمبود آب و قطعی آب اغلب در فصل تابستان به دلیل گرمای شدید هوا و نبود بارش‌ها در نقاط مختلف کشور وجود دارد؛ اما کمبود آب زندگی شهروندان را می‌تواند مختل کند.

این بار معضل کمبود آب اهالی روستای علی بیات شهر صفادشت استان تهران را درگیر کرده است و آنها با ارسال پیام از مشکلشان سخن گفتند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و عرض ادب؛ ما در روستای علی بیات خیابان بی بی سکینه واقع در شهر صفادشت استان تهران زندگی می‌کنیم، اما کم آبی معضلی است که چندین سال است اهالی را به دردسر انداخته است. این کم آبی از اردیبهشت ماه شروع می‌شود تا اول مهر ادامه دارد. بخشی از این آب به باغچه داران داده می‌شود، اما از اول مهر فراوانی آب داریم، اما مشکل کم آبی ما در تابستان و بهار هر سال بدتر می‌شود و کسی پاسخگو نیست لطفا پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساکنین صفادشت وحومه
۱۰:۰۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
متاسفانه وضعیت رسیدگی به حومه صفادشت(علی بیات - ارغش اباد-) بسیار ضعیف می باشد ازنظر راه -اسفالت -اب -برق- نخاله های رها شده و پلاستیک-عدم فضای سبز درختکاری -عدم تابلو راهنمایی رانندگی همین موضوع باعث هجوم به شهرها می شود و باعث بیابان زایی و ظهور ریزگردها و عدم امنیت اطرف شهرها خواهد شد لطفا پیگیری شود باتشکر
آخرین اخبار