باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا تجربه سفر اربعین از مرز‌های مختلف کشور را در قالب متن، فیلم (بدون لوگو) و تصاویر با ما به اشتراک بگذارید.

همه ساله با فرا رسیدن اربعین حسینی زائران بسیاری از مرز‌های مختلف غربی کشور عبور می‌کنند تا در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنند؛ اما گاهی زائران هنگام خروج از مرز‌ها چه در این طرف مرز و چه در آن طرف مرز با مسائلی در خصوص ترابری و خدمات‌رسانی مواجه می‌شوند.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان از شما زائران دعوت می‌کند تا تجربه رفتن خود به پیاده‌روی اربعین از مرز‌های مهران، خسروی، تمرچین، باشماق، شلمچه و چذابه را از حیث خدمات، ترابری و ... در قالب متن، فیلم (بدون لوگو) و عکس با ما در میان بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا، نکات، تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

وسایل نقلیه در مرز

عبور زائران از مرز

استراحتگاه زائران

موکب پذیرایی در مرز

امدادرسانی در مرز

زائران اربعین در مرز کشور

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار