دفتر حقوق بشر سازمان ملل می‌گوید تل آویو علی رغم آنکه منطقه المواصی را منطقه امن اعلام کرده، در حال بمباران آن است.

رژیم صهیونیستی گرچه برای گرفتن ژست بشردوستانه مناطق مختلف در غزه را به عنوان مناطق امن برای پناه گرفتن غیرنظامیان معرفی کرده است، اما حقیقت این است که اکنون هیچ مکان امنی در این باریکه وجود ندارد و فلسطینیان به طور گسترده در حال نسل کشی هستند.

به گزارش الجزیره، دفتر حقوق بشر سازمان ملل امروز (سه شنبه) اعلام کرد منطقه المواصی که پیش‌تر از سوی تل آویو به عنوان منطقه امن برای پناه گرفتن غیرنظامیان معرفی شده بود اکنون به طور گسترده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار می‌گیرد. 

در ادامه بیانیه این نهاد آمده است: اکنون هیچ مکان امنی در غزه برای غیرنظامیان درپی حملات اسراییل وجود ندارد. ارتش رژیم صهیونیستی به طور گسترده از طریق حملات توپخانه‌ای و هوایی در حال ویران کردن المواصی است. 

این بیانیه می‌افزاید: حملات به المواصی در حالی صورت می‌گیرد که این منطقه زیرساخت‌های لازم برای حمایت از حجم گسترده آوارگان فلسطینی را ندارد. اکنون پناهجویان به ابتدایی‌ترین کمک‌های انسانی دسترسی ندارند؛ این در حالی است که همزمان حملات ارتش رژیم صهیونیستی در حال تشدید بی ثباتی در این منطقه است. 

دفتر حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد اقدامات اسراییل باعث نگرانی جدی ماست، زیرا تل آویو اکنون به تعهداتش برای حفاظت از غیرنظامیان و کاهش آسیب به زیرساخت‌های غیرنظامی پایبند نیست.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار