رئیس بنیاد نهضت گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تنها راه رسیدن به دوران ظهور است و امام راحل این مسیر را برای ما هموار کرده است.

حجت الاسلام حجت‌الاسلام مجتبی عرب شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوره اسلام ناب دانشجویی و طلبگی که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: حوادث سال ۸۸ برای جریان دانشجویی بسیار قابل تامل بود و بسیج دانشجویی در این برهه به نقش کلیدی خود به درستی عمل کرد.

رئیس بنیاد نهضت گفت: باید با اندیشه‌های امام و رهبری به درستی آشنا شویم و که اندیشه‌ها امروز خواهان زیادی در دنیا دارد و منشا آنچه در غزه می‌گذرد نیز هست.

او ادامه داد: فهم درست مسیر و سیره امام راحل نسخه نجات بخش و شناخت درست آن نیاز ضروری امروز دانشجویان است.

حجت الاسلام عرب بیان کرد: پدیده جنبش دانشجویی می‌تواند برای جمهوری اسلامی که مهمترین مقدمه ظهور امام زمان (عج) است منشأ برکات بسیاری باشد.

او افزود: مردم جهان، بزرگترین انقلاب‌های مردمی را در فرانسه و روسیه به یاد دارند که البته بعد از چند سال همین انقلاب‌ها به شیوه سلطنت باز می‌گردند که نشان دهنده عقب گرد این انقلاب‌ها است.

رئیس بنیاد نهضت اضافه کرد: امروز برخی‌ها شرایط ایران را وارانه می‌فهمند و ما امروز در برهه درخشان تاریخ زندگی می‌کنیم.

او بیان کرد: ملت بزرگ ایران در مکتب شاگرد پیامبر اسلام بزرگ شده و انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد تاریخ معاصر است.

حجت الاسلام عرب اضافه کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تنها راه رسیدن به دوران ظهور است و امام راحل این مسیر را برای ما هموار کرده است.

او گفت: امروز حوادث غزه و آمریکا بشارت‌های روشنی به همراه دارد.

رئیس بنیاد نهضت گفت: امروز دوره‌های اسلام ناب برای برادران و خواهران طلبه و دانشجو و حتی برای دانش آموزی در حال برگزاری است که این امر به واسطه اندیشه نجات بخش امام راحل و مقام معظم رهبری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار