معاون دادستانی شهرستان رفسنجان گفت: یک جایگاه بنزین در رفسنجان توسط گشت کمیته صیانت از حقوق عامه پلمب شد.

 کمیته صیانت از حقوق عامه باحضور محمد قریب معاون دادستان بهمراه نمایندگانی از ادارات صنعت، معدن وتجارت، بهداشت، تعزیرات حکومتی، استاندارد و اداره نظارت بر اماکن عمومی از چندین جایگاه عرضه سوخت بازدید کردند.

محمد قریب معاون دادستانی شهرستان رفسنجان در حاشیه این بازدید سرزده گفت:با عنایت به گزارش‌های مردمی واصله به دادسرای رفسنجان، امروز به چندین جایگاه مراجعه کردیم و مواردی از قبیل بهداشت عمومی جایگاه‌ها، استانداربودن جایگاه، خدمات دهی ایده آل به مردم، توزیع عادلانه بنزین به مردم، رعایت اصول ایمنی پمپ بنزین‌ها و. مدنظر ما بود، اما متاسفانه تخلفاتی را در یک جایگاه مشاهده نمودیم و باعث پلمپ جایگاه متخلف گردید که جهت سیر مراحل قانونی در دادسرا پرونده تشکیل خواهد شد.

این مقام قضایی ادامه داد: اگر در شهرستان جایگاهی احداث می‌شود حتما نیاز است آن جایگاه از نظر بهداشتی و تعزیراتی وغیره مقررات را رعایت نماید، در غیر این صورت، چون حقوق مردم تضییع میشود با برخورد قاطع دادسرا مواجه خواهد شد.

قریب گفت: گشت‌های ما کماکان بصورت سرزده در هر ساعت از شبانه روز ادامه خواهد داشت و امیدواریم اصناف مختلف نسبت به رعایت قانون و حقوق شهروندان اهتمام ویژه داشته باشند.

برچسب ها: جایگاه سوخت ، پلمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار