پویش «مرهم زائر ۳» جمعیت هلال احمر استان همدان آغاز شد.

در این طرح عموم مردم در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین مراسم اربعین حسینی از طریق نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی این تجمع انبوه با جمعیت هلال احمر همکاری خواهند کرد.

کمک‌های غیرنقدی مردم شامل اهدای دارو‌های سالم و مازاد بر مصرف خانگی و نحوه مشارکت حامیان شامل اهدای محموله دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی به شعب خانه‌های هلال و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است.

دارو‌ها باید با بسته‌بندی اولیه کارخانه باشد و دارو‌های یخچالی و دارو‌های دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه نباشد، دارو‌های مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف‌ها با بسته بندی باز و نیز قرص‌ها، کپسول‌ها، پرل‌ها به صورت فله‌ای و باز شده نباشد.

دارو‌های اهدایی پس از تفکیک، برای انتقال به کشور عراق و توزیع در مراکز درمانی تحت نظارت جمعیت هلال احمر ایران، در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت این جمعیت قرار می‌گیرد.

خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره ۹۹۹۹۹ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، شماره شبا IR ۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳، کد دستوری #۳*۱۱۲* و یا درگاه پرداخت اینترنتی rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

برچسب ها: اربعین94 ، پویش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار