مدیر پایگاه تخصصی و غربالگری بیماری‌های زمینه‌ای گفت:پزشکان و پرستاران میبدی با حضور در دارالشفای این شهرستان تا پایان ماه صفر به غربالگری سلامت عزاداران می‌پردازند.

شیخ نیا مدیر پایگاه تخصصی و غربالگری بیماری‌های زمینه‌ای هئیت جانثاران حسینی خانقاه گفت: یکی از ویژگی هیئت‌های فعال و پویا تلاش در جهت مسئولیت‌های اجتماعی است و هیئت جانثاران حسینی خانقاه پیشرو در اجرای این مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه امسال هئیت جانثاران حسینی خانقاه در این راستا، پایگاه تخصصی و غربالگری بیماری‌های زمینه‌ای را در ماه محرم راه اندازی کرده است، گفت: این پایگاه از شب تاسوعا فعالیت خود را با اندازه گیری تست قند خون، فشار خون، اندازه گیری قد و وزن، دمای بدن و ارجاع بیماران به پزشکان متخصص در میبد آغاز کرده است.

وی با اشاره به استقبال عزاداران از این طرح غربالگری، افزود: پزشکان و پرستاران با نیت سهم داشتن در خدمت به عزاداران حسینی در دارالشفاء هرشب در طرح غربالگری و ارائه خدمت به عزاداران حضور دارند. شیخ نیا گفت: هر شب بیش از ۷۰ نفر از عزاداران در پایگاه غربالگری دارالشفای هیئت جانثاران حسینی خانقاه به همت پزشکان عمومی و متخصص زنان و مردان معاینه می‌شوند.

وی تصریح کرد: با فعالیت این پایگاه در این مدت کوتاه موفق به شناسایی افراد با قند و فشار خون بالا و بیماری‌های زمینه‌ای شده ایم که این افراد را با دستور سریع درمان و بستری به بیمارستان ارجاع داده ایم. 

مدیر پایگاه غربالگری دارالشفاء هیئت جانثاران حسینی خانقاه گفت: تا پایان ماه صفر، فعالیت پایگاه غربالگری دارالشفاء هئیت جانثاران حسینی خانقاه هرشب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار