رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ارزوئیه گفت: ۶۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان ارزوئیه رفع تصرف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه گفت: اراضی خلع ید شده در منطقه دولت آباد شهرستان واقع شده که پس از تشکیل پرونده تخلف و کسب دستور رفع تصرف از سوی دادگاه شهرستان با همکاری نیروی انتظامی توسط مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی ارزوئیه رفع تصرف شد.

عماد چابک گفت:650هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان با اخذ دستور قضایی توسط مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شد.

  وی افزود: اراضی خلع ید شده در منطقه دولت آباد شهرستان واقع شده که پس از تشکیل پرونده تخلف و کسب دستور رفع تصرف از سوی دادگاه شهرستان با همکاری نیروی انتظامی توسط مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی ارزوئیه رفع تصرف شد.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی اظهار داشت: طبیعت دوستان در صورت مشاهده هرگونه تخریب ، تصرف، آتش‌سوزی ، قاچاق چوب ، گیاهان دارویی و محصولات جنگلی و ... مراتب را با شماره گیری کدهای 139 و 1504 امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان که بصورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردمی می باشند اطلاع‌رسانی کنندتا از ورود خسارت های جبران ناپذیر به انفال جلوگیری شود.

برچسب ها: تصرف اراضی ، مراتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار