گزینه‌های مدنظر پرسپولیس برای نقل و انتقالات را سایت ترانسفرمارکت مورد بررسی قرار داده است.

گیلرمو اوچوآ، جزء گزینه‌های پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند است. دروازه‌بان تیم ملی مکزیک که هم‌اکنون بدون تیم است و سابقه سنگربانی دروازه تیم مالاگا را دارد، هم‌اکنون با کوله‌باری از تجربه در لیگ‌های اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، بلژیک و مکزیک می‌تواند یک جانشین مطمئن برای بیرانوند باشد، با این تفاوت که هشت سال از او بزرگ‌تر است و یک سال دیگر ۴۰ ساله می‌شود.

این در حالی است که ارزش‌گذاری ترانسفرمارکت برای این دروازه‌بان یک میلیون یورو است که بهترین ارزش‌گذاری او مربوط به سال ۲۰۰۹ است که ۸ میلیون یورو قیمت‌گذاری شده بود.

در ادامه ترانسفرمارکت به گزینه دیگر پرسپولیس، امینه زُحزوح بازی‌ساز جوان و ۲۳ ساله راست‌پای مراکشی پرداخته است که سابقه بازی در لیگ‌های فرانسه و مراکش را دارد و جزء بازیکنان آینده‌دار این کشور محسوب می‌شود.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس که از بدو ورودش به فوتبال ایران، تمایل عجیبی به جذب گزینه‌های مراکشی داشته، هم‌اکنون علاقمند به حضور این بازیکن در پرسپولیس است.

ترانسفر مارکت احتمال حضور زحزوح در پرسپولیس را بالا و ۷۰ درصد اعلام کرده است. او هم‌اکنون در یکی از باشگاه‌های برتر مراکش است و ۱.۵ میلیون یورو از سوی ترانسفرمارکت قیمت‌گذاری شده است.

جانشین بیرانوند برای سنگربانی پرسپولیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۳۱ تير ۱۴۰۳
واقعا جای تاسف دارد که در کشوری ۸۵میلیونی با آن همه استعداد نتوانیدیک دروازه بان جذب کنید و از خارج دروازه بانهای درجه ۳و ۴ را بیاورید، آن هم با اینهمه مشکلات مالی و ارزی.
آخرین اخبار