نظری گفت: روز خبرنگار فرصتی برای تقدیر و تجلیل از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه است اما خبرنگارانی که در تمامی رویدادهای خبری استان حضور پررنگ دارند باید به صورت ویژه تجلیل شوند‌.

نظری گفت: برگزاری متمرکز روز خبرنگار در استان بدون نگاه حزبی و سیاسی باید در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: روز خبرنگار فرصتی است که مجموعه فعالیت‌های رسانه‌ها و مطبوعات استان بررسی شود تا نقاط قوت و ضعف این حوزه مشخص شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: خبرنگاران به عنوان مطالبه‌گران و رابط مجموعه مردم و مسوولان نقش ایفا می‌کنند و مسوولان نیز وظیفه دارند نهایت همکاری را با این قشر داشته باشند.

نظری اظهار کرد: جامعه فرهیخته‌ رسانه‌ای اگر به شکل درست رسالت خود را انجام دهد، آگاهی مردم در مقوله‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: در آیین روز خبرنگار استان مرکزی تمامی فعالان حوزه خبر مورد تجلیل قرار می‌گیرد اما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه دارد خبرنگاران فعال استان در حوزه‌های مختلف را شناسایی کرده تا به صورت ویژه از زحمات آنها تقدیر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اکنون۲۶۷ خبرنگار در استان فعالیت می‌کنند این در حالی است که ساماندهی خبرنگاران فعال در حال روز رسانی می‌باشد.

«حسین محمودی‌فر» اظهار کرد: سال گذشته استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سپاه روح‌الله و بسیج رسانه استان و شهرداری اراک حمایت و همکاری خوبی در راستای برگزاری آیین روز خبرنگار داشتند که امسال هم این نهادها برای آیین روز خبرنگار اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی بیان کرد: سال گذشته خبرنگاران شهرستان‌های استان در همان شهرستان تجلیل شدند که امسال هم این رویه تکرار می‌شود اما لوح تقدیر خبرنگاران با امضای استاندار مرکزی خواهد بود.

برچسب ها: روز خبرنگار ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.