فرماندار سیرجان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی سیرجان باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را از اعتبارات استانی و ملی اخذ کنند.

فرماندار سیرجان در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان با حضور دستگاه‌های شهرستانی به تفکیک پروژه‌ها طبق ضوابط و آئین نامه که ابلاغ شده بود توزیع و به تصویب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رسید.

علی یعقوبی پور رویکرد توزیع اعتبارات را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دانست و افزود: اولویت این اعتبارات با پروژه‌های نیمه تمام مربوط به طرح‌های مختلفی همچون پروژه‌های آموزشی، حمل و نقل، آب شرب، کشاورزی، فرهنگی ... و با اولویت‌سنجی نیاز‌های شهرستان تعیین و توزیع شد. 

فرماندار سیرجان با تأکید بر اهتمام ویژه در زمینه افزایش رشد اعتبارات تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای در شهرستان سیرجان، تصریح کرد: این اعتبارات طی امسال در سطح شهرستان رشد قابل توجهی داشته که حاکی از اهتمام و توجه همه مدیران استان به ویژه استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان به این موضوع است که از حمایت‌های آن‌ها در جهت پیشرفت و آبادانی این شهرستان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی ضمن تشکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی و همه کسانی که دست یاری با فرمانداری سیرجان دادند و با هدف خدمت به مردم و کشور قدم در میدان اجرایی انتخابات گذاشتند قدردانی و تصریح کرد: شما مدیران با حس تعهد، دغدغه مندی و مسئولیت پذیری، علی‌رغم سنگینی و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری، به ویژه در دو مرحله‌ای که دو نامزد ریاست جمهوری به مرحله پایانی رسیدند، توانستید به نحو شایسته‌ای حق بی‌طرفی را به جا آورید تا انتخاباتی به دور از حاشیه و در کمال امنیت و سلامت برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار