تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سفر هیئت دولت به استان اردبیل

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: پروژه‌های نیمه تمام سفر هئیت دولت به استان تکمیل و آماده افتتاح می شود.

داود شایقی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: ما خوشحال هستیم که با حضور رئیس گروه امور پایش سازمان بازدید از پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان انجام شد تا یک گزارش کامل و جامع تهیه و به سازمان اعلام شود.

وی بیان کرد: با این جمع بندی مصوبات امیدواریم در فصل کاری پیش رو با تامین و تخصیص اعتبارات بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسانیم تا بتوانیم از مزایا و ثمرات اجرای این طرح‌ها در استان بهره‌مند شویم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با قدردانی از همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جمع بندی اقدامات انجام شده در سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها در سال‌های اخیر گفت: امیدواریم تا سفر رئیس جمهور به استان اردبیل که در ماه‌های آینده انجام می‌شود بتوانیم با بسته شدن پرونده اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در قالب مصوبات جدید به توسعه و پیشرفت اقتصادی و عمرانی استان کمک کنیم.

شایقی افزود: سازمان برنامه و بودجه از محل اعتبارات این سفر در سال‌های گذشته منابع اعتباری خوبی را به استان اختصاص داده که در این راستا دستگاه‌های متولی به ویژه آب، راه و جهاد کشاورزی طرح‌های خوبی را در دست اجرا دارند که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/ع

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.