معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام توسط دولت یک اولویت اساسی است و در این زمینه برنامه‌ریزی انجام شده تا وعده‌های رئیس‌جمهور در سفرهای استانی به طور همه‌جانبه محقق شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، شهیندخت مولاوردی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام توسط دولت یک اولویت اساسی است و در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام شده تا وعده‌های رئیس جمهور در سفرهای استانی به طور همه‌جانبه محقق شود و این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به این‌که همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌های بسیار زیادی در کشور افتتاح شد، افزود:‌ با راه‌اندازی این پروژه‌ها شاهد اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان بودیم ولی هنوز در زمینه اشتغال، مردم مطالبات بسیار زیادی دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در مدت فعالیت دولت یازدهم اقدامات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد و اشتغال انجام شده ولی هنوز در بخش اقتصادی مشکلاتی داریم که انتظار می‌رود در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند شاهد رونق اشتغال در کشور باشیم.

مولاوردی تصریح کرد: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری نیز یک امر اساسی برای دولت است که در این زمینه در هر استان وزاری معینی تعیین شده تا با جدیت پیگیر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استانها باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر یکی از راهکارهای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی ارج نهادن به ظرفیتهای داخلی است که باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی تولیدات داخلی را افزایش داده و شرایط اشتغال را در جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار