رییس بهزیستی میبد گفت: سال گذشته بیش از ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده است.

فلاح  رییس بهزیستی میبد با اشاره به اینکه در هفته بهزیستی در این شهرستان ۲۰ برنامه برای جامعه هدف تدارک دیده شده، گفت: میز خدمت، دیدار با مددجویان، برگزاری مسابقه و اجرای طرح و برنامه‌های آموزشی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۴ هزار و یکصد نفر معلول و مددجو‌ی زن سرپرست خانواده و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، تحت پوشش بهزیستی میبد قرار دارند، گفت: امروز میزخدمت با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی شهرستان از جمله دفتر امام جمعه، فرماندار، ناحیه مقاومت بسیج، دادگستری، کمیته امداد، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ترتیب دادیم تا مشکلات مددجویان بهزیستی که عمدتا درحوزه مسکن، درمان و وسایل ضروری منزل است را رفع کنیم. 

رئیس اداره بهزیستی میبد با اشاره به اقدامات موثر بهزیستی در حمایت از مددجویان گفت: سال گذشته بیش از ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده و ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سطح استان، برای مشاوره و آزمایشات ژنتیک در مرکز تحقیقات ژنتیک میبد در راستای پیشگیری حمایت از معلولیت هزینه شده است.

 فلاح اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای پیشگیری از معلولیت و آسیب‌های اجتماعی و مشاوره اورژانس ۱۲۳ به خانواده‌های درمعرض آسیب را از دیگر فعالیت‌های بهزیستی عنوان کرد و افزود: از خیران تقاضا داریم مثل همیشه کمک کار بهزیستی باشند تا مشکلات مددجویانی که درخواست کمک دارند را برطرف کنیم. از سی تیرماه تا پنجم مرداد ماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار