با پایان دهه اول محرم، به زودی قرار است چند فیلم سینمایی جدید اکران شود و رنگ تازه‌ای به گیشه ببخشد.

فیلم سینمایی «پول و پارتی» جدیدترین ساخته سعید سهیلی از چهارشنبه سوم مردادماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خواهد شد.

سعید سهیلی چهار سال پس از فیلم «گشت ارشاد ۳» با فیلم جدیدی به سینماها می‌آید.  

او پیش از «پول و پارتی» ۱۵ فیلم سینمایی از جمله «مردی شبیه باران»، «تارا و تب توت فرنگی»، «ژن خوک»، «چهار انگشتی»، «کلاشینکف» و «گشت ارشاد» ساخته بود، این فیلم تازه را هم در قالب  یک کمدی رمانتیک ساخته است.

طبق اعلام روابط عمومی فیلم، «پول و پارتی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی روایتی از عشق و عاشقی‌های فراموش شده است و از چهارشنبه سوم مردادماه اکران خود را توسط دفتر پخش شایسته فیلم، به سرگروهی پردیس ملت در سینماهای کشور آغاز می‌کند.

در خلاصه داستان این فیلم به نویسندگی حسام سامری‌زاده که پوستر آن نیز در آستانه اکران رونمایی شده، آمده است: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!»

ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، امیر جعفری، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، آزاده زارعی و مهدی هاشمی با هنرمندی داریوش فرهنگ بازیگران این فیلم سینمایی هستند و امیرحسین ساربان، شادی آهنگر، محمد متین محمدی، آریا نرج‌ آبادی نیز از دیگر بازیگران معرفی شده‌اند.

طراحی لوگو و پوستر «پول و پارتی» را محمد تقی‌پور بر عهده داشته است.

«پول و پارتی» قرار است از روز سوم مردادماه همراه با فیلم جدید مهران مدیری «ساعتما ۶ صبح» روی پرده سینماها رود.

اکران شور عاشقی در مناطق فاقد سینما 

فیلم «شور عاشقی» به تازگی به سینماها آمده است و از امروز آماده نمایش در مناطق فاقد سینما و در مکان‌هایی مانند مساجد، هیئات، تشکل‌های مردمی، سازمان‌ها، سالن‌های فرهنگی شهر و ... توسط فعالین فرهنگی و از طریق سامانه اکران مردمی عمار می‌باشد.

«شور عاشقی» داستان زنی به نام سلما است که متوجه می‌شود همسرش عبدالرحمن، به دلیل علاقه به او، امام را در روز عاشورا تنها گذاشته است. هنگامی که حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و کاروان اسرای کربلا را از کوفه به شام می‌برند، سلما متوجه می‌شود شمر با فرستادن سربازانش به شهرهای پیش رو، مردم را فریب می‌دهد تا با ورود کاروان اسرا جشن بگیرند. او تصمیم می‌گیرد خودش را زودتر به شهرها برساند تا نگذارد به کاروان اهل بیت توهین شود. در این هنگام عبدالرحمن که طاقت دوری همسرش را ندارد خودش را به سلما می‌رساند و با همراهی او، در مسیر تبیین حقیقت عاشورا، عذر تقصیر خدمت امامش می آورد و در نبردی با شمر ملعون، به امام شهیدش می‌‌پیوندد.

فعالان فرهنگی می‌توانند جهت ثبت‌نام اکران فیلم سینمایی «شور عاشقی» به نشانی اینترنتی مورد نظر مراجعه فرمایند.

تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده فیلم «شور عاشقی» داریوش یاری است و این فیلم اول بار در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت سه سیمرغ بلورینِ بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین موسیقی متن شد.

شهره موسوی، مهدی زمین‌پرداز، پیام احمدی‌نیا، سیامک صفری، نادر فلاح، علی استادی، بهزاد دورانی، بهرام ابراهیمی و میترا خواجه‌ییان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آن‌ها مرا دوست داشتند به زودی اکران می‌شود

ایرج رحمانی تهیه‌کننده اجرایی فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» درباره آخرین وضعیت نمایش این فیلم اظهار داشت: پس از انجام صداگذاری، موسیقی و تدوین مجدد، فیلم با ورژنی کاملا متفاوت نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر به‌زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر نسخه نهایی این فیلم آماده شده است و در حال مذاکره با پخش جهت اکران هستیم.

رحمانی درباره فعالیت‌های آینده خود نیز گفت: در حال حاضر در حال تدارک پیش تولید یک فیلم سینمایی هستیم و قصد داریم همانند «آن‌ها مرا دوست داشتند» که در گروه بازیگرانش چهره‌های جدید و جوانی را به سینما معرفی کردیم، در این فیلم نیز از چند بازیگر جوان و جدید در نقش‌های اصلی استفاده کنیم. جزئیات اخبار مرتبط با این فیلم به‌زودی رسانه‌ای خواهد شد.

فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» در زمان نمایش محدود جشنواره فیلم فجر چهل و یکم مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفت و در نهایت در دو رشته بازیگر نقش مکمل (امیر جعفری) و بهترین طراحی گریم (امید گلزاده) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

امیرحسین آرمان، امیر جعفری و مهسا اسماعیلی به عنوان چهره جدید به همراه نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی، ایرج رحمانی و (با هنرمندی) لیلا بلوکات، نفس عزیزی و لیام ملکی (در نقش مهگل) بازیگرانی هستند که در «آن‌ها مرا دوست داشتند» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار