مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم اعلام کرد مواکب مردمی مهاجرین از ملیت‌های مختلف برای خدمت رسانی در ایام اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم با اشاره رویکرد مهم و ارزشمند سازمان ملی مهاجرت در تسهیل اعزام اتباع به عتبات در ایام اربعین حسینی (ع) گفت: استقبال چشمگیری از سوی مواکب مردمی مهاجرین جهت خدمت رسانی در ایام اربعین حسینی (ع) صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم علی اکبر زارعی در سومین جلسه کمیته اتباع ستاد اربعین حسینی (ع) که روز شنبه ۳۰ تیرماه در سالن جلسات امام حسن مجتبی (ع) استانداری قم برگزار شد گفت استان قم از استان های سرآمد و‌پیشگام در حوزه خدمت رسانی به زائرین و اعزام اتباع به عتبات است که باید با نگاه ویژه ای به این موضوع نگاه کرد.

زارعی با اشاره به زمان طولانی مدت خدمت رسانی به زائرین از ابتدای ماه صفر تا ایام ماه ربیع الاول در استان قم و میزبانی از زائرین بین المللی امام حسین (ع) از کشورهای افغانستان ، پاکستان و هندوستان خاطر نشان کرد : این فرآیند بزرگ خدمت رسانی مطلوب توسط مواکب مردمی مهاجرین با حمایت ویژه سازمان ها و نهادهای متولی قابل اجرا خواهد بود.

وی با اشاره به اقدام مهم و‌ارزشمند سازمان ملی مهاجرت در تسهیل اعزام مهاجرین به عتبات در ایام اربعین حسینی (ع) گفت: امسال شاهد رشد دوبرابری و‌استقبال چشمگیر ثبت نام مواکب مردمی مهاجرین استان قم جهت خدمت رسانی به ایام اربعین حسینی (ع) نسبت به سال گذشته هستیم.

مدیر کل امور اتباع با بیان اینکه توجه به مسائل امنیتی و حفاظتی در حوزه اعزام اتباع به عتبات و استقرار مواکب مردمی مهاجرین جهت خدمت رسانی در ایام اربعین حسینی (ع) خاطر نشان کرد: اشراف کامل و رصد امنیتی و انتظامی مواکب مردمی مهاجرین در ایام اربعین حسینی (ع) توسط نهاد های ذیربط بصورت مستمر انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار