شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شناسایی سرمایه‌گذاران بالقوه از اهداف این مجموعه است، گفت: شهرداری شاهرود بیش از ۴۰ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی کرده است.

احمدی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهری، شناسایی سرمایه‌گذاران بالقوه و توسعه راهبُردهای حمایتی برای تشویق آنها جهت ورود به پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشخص، از اهداف این مجموعه  بوده است، گفت: در سال جاری این مجموعه بیش از ۴۰ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی کرده است.

وی بیان کرد: شهرداری شاهرود با شناسایی، ایجاد و توسعه تعامل مؤثر و مستمر با سرمایه‌گذاران بالقوه، تشکل‌های بخش‌های خصوصی و تعاونی و دستگاه‌های دولتی و سایر نهادهای مرتبط، نسبت به تصویرسازی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر شاهرود و ایجاد فرصت‌های جدید با شناسایی چالش‌ها و رفع آنها در راه ایجاد پویش فکری و کنش جمعی در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در شهرداری گام برداشته است.

شهردار شاهرود افزود: این رویه جزو سیاست‌های مدیریت شهری بوده و آغاز یک فرآیند طرح‌ریزی‌شده مستمر در توسعه امور تشویقی و حمایتی و جذب سرمایه‌گذار در فرصت‌های سرمایه‌گذاری حمل‌ونقل، ICT، مدیریت پسماند، تفریحی، ورزشی و گردشگری، مجتمع‌های مسکونی اداری و تجاری، محیط‌زیست و … است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار