معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: نرخ بلیت پرواز‌های اربعین در مسیر رفت وبرگشت از مبدا تهران ۱۰ میلیون تومان و از مبدا مشهد ۱۲ میلیون تومان تعیین شده است.

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور در خبر ۱۳ با بین اینکه امروز جلسه بسیار مهمی با حضور تمامی شرکت‌های هواپیمایی برای پرواز‌های اربعین  برگزار شد گفت: با دستور وزارت راه شهرسازی جلسه ستاد اربعین  تشکیل و برنامه ریزی لازم برای جابه جایی زائران و تامین زیرساخت‌های لازم برای این مدت صورت گرفت.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: امروز جلسه با فعالان دستگاه‌های امنیتی با تمام قوا و با تمامی ظرفیت‌ها در حوزه فرودگاهی و شرکت‌های هواپیمایی برگزار شدو با توجه به آنکه انجام سفر‌های هوایی از نظر بازه زمانی متفاوت‌تر از سفر‌های زمینی بوده  انجام این پرواز‌ها از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه تعیین شده است.

محمدی بخش اظهار کرد: امسال نرخ بلیت پرواز‌های اربعین از مبدا تهران که فرودگاه امام خمینی بوده در مسیر رفت وبرگشت ۱۰ میلیون تومان و از مبدا خراسان رضوی هم به ازای هر مسافر ۱۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

او افزود:  پرواز گروهی، چارتری و فروش غیر از سامانه شرکت‌های هواپیمایی ممنوع بوده است و یکی از الزامات این هست که تمام کسانی که در بخش هوایی استفاده می‌کنند باید در سامانه جامع اطلاعات سماح ثبت نام کنند.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، نرخ بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار