در چهارم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی  قرار است ۳۱۳ دختر کم حجاب دراین مراسم به خواسته خود چادری شوند.

بهاره جنگروی فرمانده دختران انقلاب در نشست خبری اجتماع صد هزار نفری خانوادگی حجاب، دختران انقلاب گفت: مجموعه مردمی دختران انقلاب هشت سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است،در خیلی مراکز از حوزه تا دانشگاه و بین مردم حضور داشتیم و در این مدت مورد استقبال قرار گرفتیم.

وی افزود:  دختران انقلاب علمدار جریان امر به معروف و نهی از منکر شدند و جمعیت ما دانشجویان و حوزویان پخته بودند که جریانی در کشور راه انداختند.فعالیت ما مصادف کشف حجاب دختران خیابان انقلاب شد که روسریشان را به چوب آویزان و تقاضای تابعیت دیگر کشور‌ها را داشتند. ما دختران انقلابی تشکیل دادیم که برای کم حجاب‌ها هم بود، کسانی که دلشان برای وطن، مردم و اسلام می‌تپید.

جنگروی توضیح داد: اولین اجتماع ما در میدان شهدا بود، کارویژه ما نخست انگیزه دادن به دختران کم حجاب و کنشگری در سطح جامعه و همینطور دختران بی حجاب که دلشان برای کشور و انقلاب هنوز می‌تپد و نمی‌دانند پشت پرده کشف حجابش چیست.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم با تئاتر و تعزیه در مراکز عمومی نشان دهیم دختران ما دل‌هایشان با ائمه است.در چهارم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی  قرار است ۳۱۳دختر کم حجاب دراین مراسم به خواسته خود چادری شوند و من میگویم قرار است همین تعداد موشک به قلب تلاویو بخورد. این مراسم با حضور خانواده شهید رییسی و دیگر خانواده شهدا همراه با اهدای روسری متبرک حرم امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: تجمع عظیم دختران انقلاب خانوادگی خواهد بود، این مردم به هر کاندیدایی که رای دادند پای حجاب و انقلاب هستند. تقاضای ما از مردم این است که به موقع در محل حاضر شوند تا پشت در‌ها نمانند.

وی اظهار داشت: بزرگترین همخوانی سرود حجاب به سروده ابوذر روحی با همخوانی ۲هزار دختر محجبه صورت می‌گیرد. همین جا از همه کاندیدا‌های ریاست جمهوری و آقای پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور یابند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۳۰ تير ۱۴۰۳
کشور با هزاران مشکل اساسی

سیاسی
اقتصادی
بهداشت و درمانی
اموزش و اجتماعی در گیر است

شما گیردادی به چادر مشکی؟!!!

اخه ادم تو این هوای گرم و اتشین چطوری میتونه چادر بسر بکنه اونهم مشکی ؟؟؟؟
خدا لعنتتون بکنه
مردها نخی سفید نازک میپوشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
آفرین حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۳۰ تير ۱۴۰۳
چه افتخاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۳۰ تير ۱۴۰۳
قیمت چادر مشکی خیلی بالاست. مانتو ساده بلند دکمه دار هم وجود ندارد. چه کسی در مسئله حجاب خانم ها پاسخگو هست؟؟؟
طراحان مد و لباس یا مسئولان فرهنگی کشور
آخرین اخبار