نماینده مردم همدان و فامنین گفت: ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل نهضت ملی مسکن در همدان اختصاص یافت.

 حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه بازدید از پروژه ۶۹۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر همدان در گفت: این پروژه از سوی بنیاد مسکن در حال ساخت و سرعت اجرای پروژه قابل قبول است.در راستای تسریع در روند ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نزدیک به ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی صندوق ملی مسکن برای اجرای پروژه ۶۹۰ واحدی شهر همدان به حساب بنیاد ملی مسکن انقلاب اسلامی واریز شد.

او افزود: بخشی از اعتبارات این پروژه از طریق آورده متقاضیان و بخش دیگر نیز توسط واگذاری تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی تامین می‌شود.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: این پروژه از ۲ ناحیه دارای ضعف است به طوری که بخشی از متقاضیان اعتبار مورد نیاز را تامین نکرده اند و قسمتی از تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی هنوز دریافت نشده است و همین موضوع بنیاد مسکن را با مشکل کمبود نقدینگی مواجه کرد.

او گفت: هفته گذشته با پیگیری مسوولان استان ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نقد از طریق صندوق مسکن، برای اجرای این پروژه در اختیار استان همدان قرار داده شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص این اعتبار سرعت پروژه دوچندان می‌شود و امیدواریم بنیاد مسکن در فرصتی مناسبت واحد‌های مسکونی را تکمیل و به متقاضیان واگذار کند.

او با اشاره به پیش‌بینی تکمیل این پروژه در آبان امسال، تصریح کرد: مسوولان تلاش کنند در صورت امکان سرعت پروژه را افزایش دهند تا اگر شد در ۲ ماه آینده شاهد بهره‌برداری از واحد‌ها باشیم.

حاجی‌بابایی افزود: مالکانی که پیگیر تکمیل این واحد‌های مسکونی هستند به سختی زندگی می‌کنند و اگر این واحد‌ها یک روز هم زودتر تحویل داده شود، گره‌ای از مشکلات مردم گشوده خواهد شد.

او گفت: مدیران شرکت‌های آب‌وفاضلاب، برق، گاز و مخابرات در این مکان حاضر هستند و تلاش دارند هرچه زودتر زیرساخت‌های لازم را همزمان با پیشرفت، در این پروژه اجرا کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: زمین مورد نیاز مدرسه نیز تحویل داده شده است و به زودی روند ساخت دبستان ابتدایی در این مجموعه آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار