شهردار کازرون گفت: امسال، حدود ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت، برای خیابان‌های سطح شهر در نظر گرفته شده، که تاکنون ۸۰ هزار مترمربع از این میزان انجام شده است.

رضا نوذری شهردار کازرون اظهار کرد: یکی از خواسته‌های به حق مردم از شهرداری شهرستان، آسفالت معابر و رسیدگی به فرسودگی آسفالت‌ها در سطح شهر است.

او ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در شورای شهر و مجموعه شهرداری امسال در ادامه نهضت آسفالت، حدود ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت، برای سیاه پوش کردن خیابان‌های سطح شهر در نظر گرفته شده. که تاکنون ۸۰ هزار مترمربع از این میزان انجام شده است.

نوذری تصریح کرد: در خصوص تعدادی از خیابان‌های اصلی و برخی محلات مسکونی نیازمند به آسفالت، اقدامات لازم انجام شده و همچنان برنامه‌هایی برای آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر درنظر گرفته ایم.

او از مردم درخواست کرد: در این زمینه همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در شهرداری داشته باشند.

شهردار کازرون، از شهروندانی که آماده هستند در زمینه آسفالت کردن با شهرداری به صورت مشارکتی همکاری داشته باشند دعوت کرد به شهرداری مراجعه کنند تا اقدامات لازم برای آسفالت کوچه‌های آن‌ها انجام شود ضمن اینکه تلاش می‌شود این کوچه‌ها در اولویت قرار گیرند. 

شهردار کازرون گفت: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۳۰ هزار مترمربع آسفالت در بسیاری از کوچه‌های شهرک پردیس انجام شده است.

او اضافه کرد: کوچه‌های اصلی خیابان شهید رضازاده، خیابان‌های امام رضا (ع)، ناصر دیوان، بلوار فراشبند، خیابان ابوذر و همچنین تعدادی دیگر از کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر آسفالت شده و یا در دست اقدام است.

نوذری ادامه داد: آسفالت معابر براساس اولویت بندی و طبق برنامه ریزی انجام شده صورت خواهد گرفت. 

او بیان کرد: نکته حائز اهمیت دیگر اینکه، از ۲ ماه گذشته سعی شد نسبت به لکه گیری خیابان‌ها و همچنین پر کردن چاله‌های سطح شهر، اقدام شود که تاکنون این کار با موفقیت انجام شده است. 

شهردار کازرون تصریح کرد: این آسفالت‌ها همه از کارخانه آسفالت شهرداری تامین شده است ضمن اینکه بودجه پیش بینی شده برای آسفالت امسال حدود ۴٠ میلیارد تومان است که امیدواریم با تحقق آن، این کار را به سرانجام برسانیم.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.