مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تغییر در طرح و رنگ لباس فرم مدارس ممنوع است و این کار باعث تحمیل هزینه اضافی به اولیا می‌شود.

سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر استان گفت: دقت داشته باشید در بحث ساماندهی نیروی انسانی اولویت با کلاس درس است؛ پس از تکمیل کلاس درس باید به بخش‌های دیگر نیرو اختصاص یابد.

 وی افزود: تغییر در طرح و رنگ لباس فرم مدارس ممنوع است و این کار باعث تحمیل هزینه اضافی به اولیا می‌شود؛ بنابراین دانش آموزان می‌توانند از لباس فرم سال گذشته خود در سال تحصیلی جدید استفاده کنند.

سیاهکالی مرادی تاکید کرد: با وجود تاکیدات فراوان باز در برخی موارد مشاهده می‌شود هنگام ثبت‌نام یا تحویل کارنامه مبلغ اضافه بر هزینه کتاب و بیمه از اولیا مطالبه و دریافت می‌شود؛ با مدیران متخلف تا مرحله لغو ابلاغ برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی طی دو ماه آینده و لزوم اطلاع رسانی به اولیا گفت: استفاده مدارس از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است و امر اطلاع رسانی باید در بستر پیام‌رسان‌های داخلی با اولویت پیام‌رسان اختصاصی شاد انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همه بخش‌های آموزش وپرورش استان باید با وحدت رویه و همدلی مدارس را آماده بازگشایی کنند تا اولیا با کمترین دغدغه فرزندان خود را رهسپار مسیر علم‌آموزی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.