رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) از برپایی ۳۳۰ موکب عزاداری در معابر و محلات مناطق یازده گانه کلانشهر شیراز در دهه اول محرم خبر داد.

محمدرضا هاجری اظهار کرد: به مناسبت ایام محرم حسینی در دهه نخست محرم بیش از ۹۰ درصد از فضاسازی و اکران طرح‌های فرهنگی، تبلیغات محیطی و سیاه پوش نمودن سطح شهر با محوریت آموزه‌های متعالی عاشورا با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، معاونت محیط زیست و خدمات و حمل و نقل شهری شهرداری شیراز انجام شد.

او افزود: از طریق مناطق یازده گانه شهرداری از ۳۳۰ موکب حسینی در محلات شیراز حمایت شد تا بتوانند نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند و جلودار فرهنگ حسینی در شهر مقدس شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) باشند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) بیان کرد: در این ایام با هماهنگی و همکاری بین بخشی اعضای شورا و شهرداران مناطق به صورت ویژه امکانات در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار داده شد تا دسته جات عزاداری را هدایت کرده و اخلالی در تردد‌های شهری ایجاد نشود.

هاجری در پایان گفت: در این ایام همچنین از طریق بسیج شهرداری به صورت شبانه غذای نذری بین عزاداران توزیع و با مدیریت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز وسایل مورد نیاز هیئات مذهبی تامین و در بین آنها توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار