برپایی ۳۵ موکب از مازندران در عراق

۳۵ موکب از مازندران اربعین امسال در عراق برپا خواهد شد

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد اربعین مازندران با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حماسه ماندگار مردم ایران در دلدادگی به سالار شهیدان کربلا است، گفت:حماسه اربعین ماندگارترین حرکت فرهنگی برای انتقال پیام عاشورا و حفظ ارزش‌های آرمانی است و تلاش معاندان برای تخریب آن ثمری ندارد.

او با اشاره به دینمداری و عشق مردم مازندران به خاندان آل الله، مشارکت فعال علوی تباران در بازسازی عتبات عالیات را بیانگر اوج دلبستگی مردم این استان به اهل بیت (ع) اعلام کرد و افزود: کارنامه مازندران در اعزام زائران اربعین سال گذشته درخشان بود.

سلگی ادامه داد: به دستور استاندار مازندران امسال از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای پشتیبانی از این حرکت عظیم فرهنگی استفاده خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه کمیته‌های ۱۳ گانه اربعین با همکاری فرمانداران استان در تمامی شهرستان‌ها فعال شده است، گفت: آئین راهپیمایی اربعین در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

او برنامه ریزی برای تسهیل در صدور گذرنامه زیارتی قبل از عزیمت موکب‌ها به عراق را خواستار شد و افزود: ۳۵ موکب مازندرانی امسال به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شوند

سلگی با بیان اینکه نیازمندی‌های موکب‌های عزاداران اربعین فراهم شده است بر اهمیت فرهنگ سازی برای راهپیمایی اربعین از طریق رسانه‌ها تاکید و از تدارک وسیع صداوسیمای استان در این ارتباط قدردانی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار