معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی پویش پاکیزگی به عشق حسین (ع) در میان عزاداران شهر قم اجرایی می‌شود.

 مهدی اصفهانیان مقدم،معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم  ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: با توجه به صدور مجوز بیش از ۱۵۰ موکب و ایستگاه صلواتی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اجرای طرح پویش پاکیزگی به عشق حسین در قالب طرح جهادی علمداران خدمت و با مشارکت و همکاری متولیان هیئت‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی رقم می‌خورد.

وی افزود: هدف اجرای این پویش در حفظ و ارتقای پاکیزگی و نظافت محیط شهری به ویژه هسته مرکزی شهر و پیرامون مساجد تکایا و حسینیه‌ها است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: در این پویش ملزومات مورد نیاز از قبیل کارتن پلاست مخازن فان کیسه زباله و ظروف گیاهی مخصوص پخش نذورات به نحو مقتضی در اختیار ایستگاه‌های صلواتی قرار گرفته و نیرو‌های شهرداری قم در حفظ نظافت محیط پیرامون ایستگاه‌های صلواتی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

اصفهانیان مقدم گفت: با فعالیت شبانه‌روزی بیش از سه هزار نفر از پاکبانان باغبانان و بخشی از عوامل اجرایی شهرداری و بسیج تمامی امکانات به انضمام ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری به صورت شبانه روزی به همراه دستگاه‌های شست‌وشوی مکانیزه برای پاکیزگی معابر فعالیت می‌کنند.

وی ضمن تشکر از مشارکت و همراهی مردم و شهروندان و متولیان امر افزود: امید است با ارائه خدمات مطلوب و همه جانبه به عزاداران حسینی (ع) و زائرین حرم کریمه اهل بیت (س) و با مشارکت شهروندان عزیز در این زمینه، شاهد شهری نظیف، ایمن و پاکیزه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار