حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی گفت: پل چهارم شوشتر یکی از مطالبات جدی مردم بود که مجوز آغاز ساخت آن از وزیر راه و شهرسازی، دریافت شد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی و دریافت مجوز احداث پل چهارم شوشتر خبر داد و گفت: پل چهارم شوشتر یکی از مطالبات جدی و به‌حق مردم بود که مجوز آغاز عملیات آن پس از پیگیری‌های مستمر از وزیر راه و شهرسازی، دریافت شد.

او افزود: احداث این پل نقش مهم و برجسته‌ای در سهولت ترافیک شهری و تردد شهروندان دارد.

حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم از رسالت‌های اصلی نمایندگان است و علاوه بر این طرح عمرانی در سایر بخش‌هایی که باعث افزایش خدمت‌رسانی و رضایتمندی مردم می‌شود، با جدیت ورود می‌کنیم.

ساخت پل بندقیر شوشتر مجدد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآورشد: پل بندقیر شوشتر چند سال پیش کلنگ زنی شد، اما بیش از ۲ سال است که رها شده و هیچ اقدامی برای احداث آن صورت نگرفته است.

این مقام مسئول در مجلس افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شده این پروژه مهم نیز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت که بزودی روند اجرایی مناقصه آن انجام می‌شود.

به گفته نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، با تکمیل پل پل بندقیر شوشتر، چهاربانده کردن جاده شوشتر- اهواز را تسهیل خواهد کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نشست روز یکشنبه ۲۴ تیرماه با نماینده مردم شوشتر و گتوند دستور اخذ مجوز ماده ٢٣ پل چهارم شوشتر را صادر کرد.

پل چهارم شوشتر واقع در منطقه شمالی این شهرستان و بالاتر از زیارتگاه سید محمد گلابی جانمایی شده است.

این پل قرار است ورودی شهرستان شوشتر از سمت اهواز را به ورودی شهرستان دزفول مرتبط کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.