ترامپ نامزد پست ریاست جمهوری آمریکا در جدیدترین اظهاراتش پس از جان بدر بردن از تیراندازی در گردهمایی تبلیغات انتخاباتی خود گفت: الان باید مرده بودم و پزشک بیمارستان جان بدر بردن من را معجزه خواند!

دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا در حالیکه بانداژ سفید بزرگی گوش راستش را پوشانده بود، به روزنامه «نیویورک پست» گفت: قرار نبود اینجا باشم، باید مرده بودم.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از نجات از سوءقصدی که آن را «تجربه‌ای بسیار سورئال» یعنی فراتر از واقعیت، خواند، اظهار داشت: «پزشک بیمارستان گفت که هرگز چنین چیزی را ندیده است و آن را معجزه خواند».

وی درباره عکسی که بعد از بلند شدنش از روی زمین گرفته شده که نشان می‌دهد مشتش را بالا برده است، گفت: «گاهی اوقات برای داشتن یک عکس نمادین باید بمیری».

ترامپ همچنین درباره اینکه چرا در لحظاتی پس از تیراندازی کفش‌هایش را درخواست کرد بود، توضیح داد که «ماموران آنقدر به من شدید ضربه زدند که کفش‌هایم افتاد.»

دونالد ترامپ در حالیکه تماس جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا با او را «خوب» خواند افزود که از دریافت این تماس قدردانی می‌کند.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنین از ماموران سرویس مخفی این کشور به خاطر کشتن تیرانداز و محافظت از او، تمجید کرد.

در جریان تجمع انتخاباتی بامداد یکشنبه در شهر باتلر ایالت پنسیلوانیای آمریکا، فردی ۲۰ ساله به نام توماس متیو کروکس از فاصله تقریبا ده‌ها متر از سلاح نیمه خودکار خود چند گلوله به سمت ترامپ شلیک کرد که یکی از آنها به گوش او و سه گلوله دیگر به حاضران اصابت کرد. در جریان این واقعه، دو نفر از جمله فرد تیرانداز کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند.

در پی این تیراندازی، بایدن در بیانیه‌ای اعلام کرد: در آمریکا هیچ جایی برای چنین خشونتی وجود ندارد. ما باید به عنوان یک ملت متحد شده و آن را محکوم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار