مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از آغاز نام‌نویسی در نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در استان خبر داد.

علی سرگزی اظهار کرد: نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، ویژه تابستان ۱۴۰۳ در قالب لیگ و در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد برای دومین سال متوالی در سیستان و بلوچستان، ادامه داد: جذب حداکثری نوجوانان و جوانان و ایجاد نشاط و امید اجتماعی از اهداف برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رقابت‌های جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی با شعار فرهنگی "نشاط خانوادگی با بازی ایرانی" برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد بزرگ که در ۲ بخش برخط و حضوری برنامه‌ریزی شده، می‌توانند با مراجعه به آدرس baazico.ir جهت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام در نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی که در ۲ رشته بازی‌های موبایلی و فیفا ۲۴ برگزار خواهد شد، ۲۵ مرداد ماه است.

سرگزی خاطرنشان کرد: نفرات برتر در مرحله استانی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار