مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ارائه آموزه‌های قرآنی و دینی در قالب هنر بیان و نمایش، موجب ماندگاری آموزه‌های دینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین اختتامیه جشنواره آوا‌ها و نغمات دینی با اشاره به حضور ۶۲ گروه در جشنواره آوا‌ها و نغمات دینی در استان گفت: ارائه آموزه‌های قرآنی و دینی در قالب هنر بیان و نمایش، موجب ترویج و تاثیرگذاری هر چه بیشتر این آموزه‌ها می‌شود.

وی افزود: پیوند دستگاه‌های اجرایی برای انجام فعالیت‌های قرآنی ، فرهنگی و هنری موجب هم افزایی و برکات زیادی در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

فرخنده اظهار کرد: همه افرادی که در این جشنواره شرکت کردند برندگان مسابقات هستند و این افتخار بزرگی است که گام‌های این چنین موجب ترویج آموزه‌های قرآنی خواهد شد.

وی گفت: برای مشارکت هر چه بیشتر برگزاری هفته قرآن و عترت سال‌های آینده اداره کل آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرد و افزود: می‌بابیست استعداد‌های هنری دانش آموزان را بیشتر شناسایی کنیم چرا که این حرکت برنامه ریزی درست و افق روشن‌تر را در پی خواهد داشت.

علی شورزاده معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این آیین ، گفت: از بین ۶۷۷ نفر رشته شرکت کننده در این جشنواره ، ۲۵ گروه در رشته‌های ابتهال ، همخوانی ، سرود و تواشیح ، حائز رتبه‌های برتر شدند.

گفتنی است: آیین اختتامیه جشنواره آوا‌ها و نغمات دینی با معرفی برترین‌ها در بجنورد پایان یافت.

انتهای پیام / ب 

اختتامیه جشنواره آوا‌ها و نغمات دینی در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.