سرپرست موسسه آموزش، مهارت و پرورش علوی جزئیات برگزاری اردوی کتابخوانی بر فراز قله‌های دانایی را در دو بخش پسران و دختران تشریح کرد.

سیدمحمد بطحایی وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: اردوی فرهنگی آموزشی ترویج فرهنگ کتابخوانی بر فراز قله های دانایی با حضور نوجوانان و مربیان منتخب برگزار می‌شود.

وی با بیان این که این اردو در دو بخش دختران و پسران ۶ استان برگزار خواهد شد این استان‌ها را شامل سیستان و بلوچستان، گلستان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شهر تهران اعلام کرد.

وی گفت: اردوی بر فراز قله های دانایی در بخش پسران از تاریخ ۳۰ تیر تا ۳ مرداد و در بخش دختران از تاریخ ۸ تا ۱۲ مرداد در مجموعه فرهنگی آموزشی و اردویی امام خمینی(ره) لواسان برگزار می شود.

وی از جمله برنامه های جانبی این اردو را در قالب کارگاه های آموزشی کتابشناسی و کتابخوانی، دیدار با نویسندگان و پدیدآورندگان، بازدید از فرایندهای چاپ و تولید کتاب در مجموعه های فرهنگی، بازدید از مراکز فرهنگی آموزشی پایتخت، نگارش کتاب گروهی و انفرادی و تالیف اولین کتاب من، جنگ شبانه و گردهمایی های فرهنگی، نمایشگاه دست سازه‌ها و فرآورده های نوجوانان و مربیان بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار