شبکه اجتماعی ایکس ظاهراً در حال توسعه ویژگی «دیسلایک» است که پاسخ پست‌ها بر اساس آن رتبه‌بندی خواهد شد.

شبکه اجتماعی ایکس متعلق به ایلان ماسک، ظاهراً در حال توسعه ویژگی «دیسلایک» است که پاسخ پست‌ها بر اساس آن رتبه‌بندی خواهد شد. در واقع طبق کد‌های کشف‌شده در نسخه iOS برنامه ایکس، این دکمه به‌ عنوان یک آیکون قلب شکسته ظاهر می‌شود و در کنار دکمه Like قرار خواهد گرفت.

حتی پیش از خرید توییتر توسط ماسک، این شرکت درحال آزمایش قابلیت دیسلایک بوده است. البته در آن زمان توییتر هر دو دکمه رأی مثبت و رأی منفی را آزمایش کرده بود. اما گزارش جدید نشان می‌دهد که ایکس در نظر دارد تا فقط دکمه رأی منفی به پاسخ‌ها را توسعه دهد تا با وجود آن، پاسخ‌های بهتر زودتر در پست‌ها نمایش داده شوند.

گزارش‌های مربوط به دکمه دیسلایک ایکس

کد‌های مربوط به این ویژگی توسط یک مهندس معکوس در ایکس کشف شده است. او همچنین تصویری را منتشرکرده که ۳ آیکون مربوط به این ویژگی را نشان می‌دهد. همچنین طبق این اطلاعات، ظاهراً پس از ثبت رأی منفی، ایکس از کاربران می‌خواهد که آن را تأیید کنند.

باوجوداین، هنوز مشخص نیست که ایکس قصد دارد این ویژگی را برای تمام پست‌های پلتفرم خود ارائه کند یا فقط پاسخ‌ها را می‌توان دیسلایک کرد.

کاربر دیگری نیز ویدئویی را به اشتراک گذاشته است که نحوه عملکرد دکمه دیسلایک را نشان می‌دهد. این کاربر نیز ادعا کرده که دکمه دیسلایک ایکس درحال‌حاضر فقط برای پاسخ‌ها در دسترس است، اما دقیقاً مطمئن نیست که بعداً این موضوع قرار است تغییر کند یا خیر.

علاوه‌براین، دکمه دیسلایک برای یکی از کارمندان ایکس نیز ظاهراً مشاهده شده بوده است. این کارمند ویدئویی از این ویژگی را منتشر کرده بود که اکنون حذف شده است.

با توجه به انتشار گزارش‌های بیشتر درباره دکمه دیسلایک، به‌نظر می‌رسد که ایکس در حال انجام آزمایش‌های عمومی گسترده‌تری با کاربران بیشتری است.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: ایکس ، ایلان ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار