گوشی HMD View با طراحی جمع‌و‌جور، فریم فلزی و زبان طراحی نوکیا لومیا به بازار عرضه می‌شود.

HMD Global قصد دارد گوشی‌های جدیدش را طی یک ماه آینده معرفی کند. اندکی قبل اطلاعاتی از گوشی HMD Skyline با طراحی مشابه گوشی نوکیا و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منتشر شده بود. اکنون اخبار جدیدی از HMD View، گوشی دیگر این شرکت، در ایکس منتشر شده است.

طراحی HMD View به نوکیا لومیا شباهت دارد و شاید در برابر گوشی‌های رقیب با زبان طراحی به‌روزتر، چندان حرفی برای گفتن نداشته باشد. انتظار می‌رود که گوشی HMD با فریم فلزی، زوایای گرد و حسگر اثر انگشت ادغام‌شده با دکمه‌ی پاور عرضه شود. در قاب پشتی این گوشی، ماژول مستطیلی دوربین به چشم می‌خورد که دو لنز را به‌همراه فلاش LED در خود جای داده است.

طبق اطلاعات منتشرشده در شبکه اجتماعی ایکس، گوشی HMD View در سه رنگ بنفش، مشکی و آبی یخی به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی به نمایشگر ۶٫۴ اینچی مجهز شده و از لحاظ ابعاد با نوکیا X30 مشابه است. گوشی HMD View احتمالاً از نمایشگر اولد با وضوح +1080p بهره می‌برد.

گوشی HMD View با رنگ خاکستری و قرمز

بر اساس اطلاعات منتشرشده، دوربین اصلی HMD View احتمالاً از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد لنز دوم گوشی منتشر نشده است. انتظار می‌رود که در این گوشی، باتری‌ای با ظرفیت ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت تعبیه شود.

گوشی HMD View به پردازنده‌ی ۶ نانومتری اسنپدراگون 6s نسل ۳ مجهز می‌شود. این پردازنده از دو هسته‌ی قدرتمند ARM Cortex-A78 با حداکثر فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و شش هسته‌ی کم‌مصرف با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز بهره می‌برد. انتظار می‌رود که حداقل یکی از نسخه‌های HMD View به ۸ گیگابایت رم مجهز باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت گوشی و تاریخ عرضه‌ی HMD View منتشر نشده است. می‌توان انتظار داشت که این گوشی در نهایت با نمایشگر اولد، طراحی جمع‌و‌جور و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه شود.

با توجه به عرضه‌ی گوشی‌های جدید HMD در طی یک ماه آینده، می‌توان انتظار داشت که جزئیات بیشتری در مورد HMD View به‌طور رسمی منتشر شود.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.