مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متهم قاچاق ۲۵۰ کیلوگرم آدامس به پرداخت ۷۶۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به کشف ۲۵۰ کیلوگرم آدامس قاچاق از یک دستگاه خودرو در ارومیه گفت: پرونده قاچاق آدامس خارجی به ارزش ۷۶۷ میلیون ریال در شعبه ۶ ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجف زاده  اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک لازم، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متخلف را به پرداخت ۷۶۷ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید عطایی شهرستان ارومیه کالا‌های قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی این استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۳ تير ۱۴۰۳
چهار روز دیگم آزاد میشن چون پارتی دارن