مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: دو قاچاقچی ارز و پارچه در استان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق ۲۴ طاقه پارچه خارجی در بوکان  و پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۰۰ دلار آمریکا و ۳۵ هزار دینار عراق در پیرانشهر در جنوب استان خبر داد.
حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۲۴ طاقه پارچه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بوکان رسیدگی شد و  علاوه بر ضبط پارچه‌های کشف شده  و متخلف، به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم شد.

وی ادامه داد: پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۰۰ دلار آمریکا و ۳۵ هزار دینار عراق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر نیز رسیدگی شد و شعبه رسیدگی کننده علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی ارز‌ها محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.