رئیس ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای مازندران از برگزاری نمایش بزرگ میدانی فصل شیدایی از نیمه شهریور خبر داد.

نشست تخصصی و ارائه گزارش کمیته‌های دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران امروز با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در ساختمان مرکزی کنگره شهدا برگزار شد.

در حاشیه این نشست سرهنگ «عسکر مجیدی» رئیس ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران با نگاهی به مصوبات و مباحث طرح شده در ششمین جلسه ارائه گزارش کمیته‌ها، گفت: اجلاسیه‌ فرزندان و همسران شهدا یکی از برنامه‌های محوری ما است که در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

او از تغییر زمان برگزاری کنگره ملی شهید طوسی به دلیل ویژه برنامه‌های بزرگداشت اربعین شهادت رئیس جمهور و دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: مقرر بود در چهارده تیر سال جاری کنگره شهید طوسی در برج میلاد تهران برگزار شود که به دلیل ویژه برنامه‌های اربعین شهادت شهید جمهور و دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، زمان برگزاری این کنگره ملی تغییر کرد و به هجده مرداد موکول شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از برگزاری نمایش بزرگ میدانی از نیمه شهریور خبر داد و گفت: برنامه محوری دیگری که در پیش رو داریم، برنامه و نمایش میدانی بزرگ فصل شیدایی است که البته با نامی بومی و متناسب با فرهنگ پرافتخار مازندرانی‌ها تقریبا از پانزده شهریور اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.