استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: با رفع موانع موجود، فعالیت‌های پایانه مرزی بازرگان روانسازی شود.

استاندار آذربایجان‌غربی  امروز در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان که با محوریت رفع مسائل پایانه مرزی بازرگان در ماکو برگزار شد، با تاکید بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی بازرگان گفت: با رفع موانع موجود، فعالیت‌های پایانه مرزی بازرگان روانسازی شود.

محمدصادق معتمدیان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های فعال در پایانه مرزی بازرگان نباید به صورت جزیره‌ای عمل کنند، گفت: وظایف قانونی دستگاه‌های اجرایی مشخص بوده و این دستگاه‌ها باید در قالب شورای ساماندهی مبادلات مرزی در راستای روانسازی فعالیت‌های پایانه مرزی بازرگان اقدام کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اجرای کامل مصوبات این شورا در راستای رفع مشکلات این پایانه مرزی، افزود: تعلل در اجرای مصوبات توسط مدیران و یا دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نبوده و در صورت ترک فعل، با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر روانسازی فعالیت‌های پایانی مرزی بازرگان بویژه در تردد مسافر، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم برای تسهیل در عبور و مرور مسافران در این پایانه مرزی از جمله طرح نوبت‌بندی و افزایش گیت‌های ورودی و خروجی در سریع‌ترین زمان اجرایی می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.